fbpx

OFERTA PRACY

W związku z rozwojem naszej placówki poszukujemy do naszego Centrum Medycznego Olimedica w Szczecinie osoby na stanowisko

 

Asystentka ds. Administracyjno-Biurowych / Recepcjonistka

 

Zakres obowiązków min.

  • zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji i biura,
  • prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej;
  • udostępnianie dokumentacji pacjentom;
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,
  • redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami placówki,
  • kompleksowa obsługa rejestracji pacjentów,
  • sporządzanie okresowych sprawozdań,
  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem placówki,
  • współpraca z firmami kurierskimi i firmami zewnętrznymi,
  • prace administracyjno – biurowe,
  • wspieranie pracy innych działów firmy,
  • aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z pacjentami,
  • promowanie i sprzedaż usług medycznych,
  • realizacja planów sprzedaży – domykanie procesu sprzedaży, doradztwo i opieka posprzedażowa,
  • pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług,
  • kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę.

 

Wymagania

  • znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych,
  • zarządzanie kanałami social media,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie,
  • umiejętność i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
  • samodzielność, odpowiedzialność , dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach,
  • nastawienie na efekt, wysoką skuteczność.

 

Mile widziane

  • doświadczenie w branży medycznej/biurowej,
  • znajomość branży medycznej/biurowej,
  • znajomość języka niemieckiego.

 

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej,
  • przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole,
  • ciekawą pracę pełną wyzwań w  rozwijającej się firmie,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od wyników.

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV ze zdjęciem na adres e-mail: info@olimedica.pl   z tytułem REKRUTACJA.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 16.12.2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych, prawie dostępu do treści moich danych i ich poprawiania oraz prawie do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.

 

 

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się w ciągu 7 dni.

Pozdrawiamy

Masz dodatkowe pytania?

Wyślij formularz

Szybki kontakt